Misyon
- Soruna değil çözüme odaklanarak, hizmet sunulan kişi ve kurumların iş yaşamlarında fark yaratmak
Vizyon
- Yapılan her işte, atılan her adımda ”en iyiyi” hedef almak
Değerler
-
Adil ve dürüst olmak
- Bilgiye, emeğe, bireysel ve kültürel farklılıklara saygılı olmak
- Azimli olmak
- Yapıcı olmak
- Alçakgönüllü ve duyarlı olmak
- Öğrenmeye açık olmak
Kalite Politikası
- Değer vererek, güven yaratarak, farklı bakış açıları ortaya koyarak müşteri beklentilerini aşmak
- Performans Hedefi: Müşteri memnuniyeti
- Metod: Sürekli gelişim
- Başarı Kriteri: Müşteriden alınan pozitif geri bildirim
- Çalışma Tarzı: Etkin ve pozitif iletişim